Support

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen met bijbehorende antwoorden van Veritas ICT Services.

Veel gestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen, of heeft u niet het antwoord gevonden waar u naar op zoek was? Neem dan gerust contact met ons op; we helpen u graag verder!

Wat zijn de openingstijden van Veritas ICT Services?  

Veritas ICT Services is op werkdagen geopend van 8:30 tot 17:30 uur.

Per mail naar <naam>@veritasictservices.nl of sales@veritasictservices.nl

Of telefonisch via:
Servicedesk: 085 – 007 4150 
Sales Algemeen: 085 – 007 4151 
Administratie: 085 – 007 4152

Welke betaalmethoden heeft Veritas ICT Services? 

U kunt bij Veritas ICT Services betalen via iDeal voorraf en achteraf (na kredietcontrole). Onze maandfacturen voor Support/Beheer/SaaS vinden vooraf per maand plaats.

Kunnen bestellingen afgehaald worden bij Veritas ICT Services? 

Jazeker, bij ons kunnen bestellingen worden afgehaald, let op; we zijn geen winkel. Maar als u van tevoren belt kunnen we dit wel met elkaar onder het genot van koffie afstemmen.

Goed verhaal, Hoeveel koffie wordt er door Veritas ICT Services gedronken? 

Afhankelijk van de dag, doorgaans is dit per persoon slechts 4 tot 5 bakken per werkdag. Dan gaan we niet uit van de ochtend aan de keukentafel of s’avonds op de bank.

Waar levert Veritas ICT Services?  

Veritas levert producten en diensten af door heel Europa (Shengen). Maar uiteraard ook gewoon bij u aan de deur of de receptie. Let op; bij projecten moeten we wel voorbij de receptie!

Wat is de gemiddelde levertijd van Veritas ICT Services?

Afhankelijk van de voorraadpositie intern of bij de leveranciers, doorgaans is dit 24 tot 48 uur.

Wat zijn de verzendkosten bij Veritas ICT Services?  

Veritas ICT Services hanteert 8,95 administratie/verzendkosten,  voor palletzendingen 55,- en voor grote zendingen 18.95. Voor het buitenland gelden andere tarieven. Door de vele wijzigingen kunnen we dit alleen telefonisch of per mail bespreken.

Wat is de retourprocedure? 

Voor alle retourzendingen moet een RMA-nummer worden aangevraagd. Dit kunt u doen d.m.v. het retourformulier hieronder. Retourzendingen zonder RMA-nummer vermeldt op de buitenkant van de verpakking, kunnen niet worden geaccepteerd.

Uw persoonlijke RMA nummer heeft een geldigheidsduur van max. 8 werkdagen. Daarna zal de aanvraag vanzelf gesloten worden en kunnen de goederen ook niet meer retour onder het toegewezen RMA nummer.

Indien u een defect artikel retourneert dient u altijd een kopie van de originele pakbon mee te zenden, samen met een eventueel Vendor Autorisatie Formulier. Ook deze goederen dienen compleet en in orginele verpakking geretourneerd te worden.

Producten welke door afnemer verkeerd zijn besteld dienen zich altijd in orginele onbeplakte (nieuw)staat te bevinden, tenzij anders vermeld in de RMA bevestiging. Indien blijkt dat het toch een geopend artikel betreft en de verpakking dusdanig beschadigd is zal er een restock-fee van 30% worden doorberekend.

Wat is de minimale looptijd van een contract?  

12 maanden, is minimaal, voor laptops adviseren we niet langer dan 48 maanden. Voor desktops, werkstations en schermen adviseren we niet langer dan 60 maanden.

Tussen welke leasemaatschappijen kan ik kiezen?  

Veritas ICT Services heeft een contract met De Lage Landen, BNP Paribas en HP Financial Services.

Is er een minimumbedrag of aantal?  

Ja helaas is er op dit moment een minimumbedrag.  Dit is voor BNP 1000,-, voor DLL en HPFS is die  2500,-

Zijn er opstartkosten?  

Ja, die zijn er,  de bedragen varieren van 100 tot 250,- bij de leasemaatschappij per contract.  Als u een aanbieding krijgt zullen wij hier open over communiceren.

Moet ik de apparatuur verzekeren?

De Leasemaatschappijen hebben in de kleine letters staan dat de apparatuur verzekerd moet worden, in sommige gevallen bent u hiervoor al verzekerd.