Device as a Service: altijd veilige devices voor een vast maandbedrag

Bespaar uzelf grote investeringen en veel tijd. Veritas verzorgt alles rondom uw devices.

Kies voor Device as a Service bij Veritas

Als bedrijf kunt u niet meer zonder goed werkende devices en werkplekken. Tegelijkertijd vraagt dat vaak om een forse investering en vereisen al die apparatuur en bijkomende vragen of problemen veel tijd van uw IT-afdeling. Hoe u dat oplost? Kies voor Device as a Service bij Veritas. Dit is een innovatieve manier om laptops en PC’s af te nemen. Wij leveren de werkplekken inclusief devices, configureren deze voor u en bieden u en uw medewerkers continue support. Zo beschikt u voor een vast bedrag per werkplek per maand zekerheid over de juiste devices die 100% veilig zijn.

Waarom kiezen voor Device as a Service?

Device as a Service is een nieuwe manier om devices af te nemen. Steeds meer grote bedrijven omarmen het vanwege de vele voordelen die het biedt.

Met HP Device as a Service:

  • … maakt u uw IT-omgeving minder complex.
  • … behoudt u een groter budget doordat u niet in één keer voor de inkoop van veel apparatuur betaalt.
  • … blijft er cashflow beschikbaar en weet u precies hoeveel u per maand aan uw apparatuur kwijt bent. Daardoor heeft u meer zicht op uw besteedbare budget.
  • … biedt u gebruikers het best passende apparaat en de beste configuratie, afgestemd op uw bedrijf.
  • … loopt u minder beveiligingsrisico’s, omdat alle apparaten ingebouwde beveiliging hebben. Dankzij Techpulse geeft het device het zelf al vooraf aan als iets kapot dreigt te gaan.

Bovendien kiest u zelf welke apparaten u nodig heeft voor uw bedrijf: laptops, desktops, smartphones, tablets of een combinatie daarvan.

Wilt u weten welke voordelen Device as a Service biedt voor uw organisatie? Wij denken hier graag vrijblijvend over mee.

Ontlast uw ICT-afdeling

Een belangrijk voordeel van Device as a Service is dat u uw ICT-afdeling er veel werk mee bespaart. Doordat we alle werkplekken compleet bij u afleveren en configureren, en u daarbij ook van een analyse en asset-rapportage voorzien, houdt uw ICT-afdeling tijd over voor andere werkzaamheden. Zij kunnen zich weer concentreren op het verbeteren van de IT-processen, in plaats van problemen met devices. Wij bieden namelijk diverse supportpakketten.

En raakt er toch een apparaat defect? Dan hoeft u ons enkel te bellen voor hulp en zijn we binnen één werkdag op uw locatie om het apparaat te repareren of om een tijdelijk vervangend device af te leveren. Zo liggen de werkzaamheden nooit lang (of zelfs helemaal niet) stil.

Lagere ICT-kosten en meer zicht op uw budget

‘As a Service-producten en -diensten worden steeds aantrekkelijker voor bedrijven. Dat geldt ook voor Device as a Service. Net als bij een abonnement, hoeft u niet vooraf een grote investering te doen om veel devices aan te schaffen. In plaats daarvan betaalt u een vast bedrag per werkplek per maand. En dat alleen voor de apparaten die u werkelijk nodig heeft. Zo weet u bij voorbaat welk budget u voor uw ICT-middelen kwijt bent per maand.

Heeft u veel devices in gebruik? Dan is er ook de mogelijkheid om kwartaalanalyses van ons te ontvangen over het gebruik.

Ondersteuning tijdens de volledige lifecycle

Met HP Device as a Service bieden wij uw bedrijf ondersteuning tijdens de volledige lifecycle van uw apparaten. In elk van de fases zijn wij u graag van dienst:

1. Behoeften vaststellen

Eerst maken we een uitgebreide analyse van wat er nodig is en welke behoeften uw organisatie heeft. Op basis daarvan selecteren we de modellen en kiezen we voor een aanbod dat aansluit op uw organisatie.

2. Configureren

Wij stellen de devices in op basis van uw voorkeuren. Werkt u met Intune? Dan kunnen we ook dit laden en de devices hier alvast aanmelden. We zorgen ervoor dat alle apparaten volledig zijn geconfigureerd.

3. Klaarmaken

In overleg met u zullen we de devices klaarmaken voor de eindgebruikers. Daardoor kunnen uw medewerkers de devices direct in gebruik nemen.

4. Optimaliseren

Door onze goede samenwerking met HP en onze korte lijnen met u kunnen wij de instellingen waar nodig verbeteren. Zo kunnen uw medewerkers nog productiever werken.

5. In gebruik

Terwijl u de apparaten in gebruik heeft, kunnen we u ondersteuning op maat bieden. U kunt hiervoor kiezen tussen diverse servicepakketten.

6. Herstellen en vernieuwen

Is er een device defect? Dan repareren wij deze of kunnen we uw devices terughalen, data overzetten en de apparatuur vernieuwen. Inclusief alle voorbereidingen die daarvoor nodig zijn.

Over Veritas: van hardware services tot databeveiliging

Bij Veritas geloven we in eerlijk en transparant advies over passende werkplek- en ICT-oplossingen. We staan naast u en denken in uw belang in plaats van in marges. Wij zeggen niet wat u wilt horen, maar vertellen u hoe iets werkt, waar u staat en welke mogelijkheden er zijn. Dát eerlijke antwoord helpt u namelijk bij uw succes en bij het bereiken van uw doelen.

 

Graag denken we mee over uw ICT-behoeften en helpen we u om daarin te voorzien. U kunt het volledige beheer van uw devices aan ons overlaten of een klein deel ervan. Samen met u gaan we voor een optimale ICT-oplossing waarmee u klaar bent voor de toekomst.

Waarom Device as a Service via Veritas?

  • Altijd zeker van een werkende en veilige ICT-omgeving
  • Houd meer budget en cashflow over
  • Device-oplossingen die passen bij uw bedrijf
  • Alle apparaten direct klaar voor gebruik
  • Volledige support mogelijk
  • Team met ruim 50 jaar ICT-ervaring
  • Nauwe samenwerking met HP en andere gerenommeerde merken

Wilt u meer weten over de mogelijkheden?

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden voor Device as a Service binnen uw organisatie? Wij gaan graag vrijblijvend met u in gesprek over uw mogelijkheden.

Neem contact met ons op voor een eerste gesprek, waarin we samen kijken naar uw behoeften.

Sparren over de mogelijkheden? Bel gelijk met Richard!

085 007 41 51